صفحه اصلی

در بحث تعریف چاپ ما اینگونه بیان می کنیم که چاپ فرآیندی است که توسط آن نقش یا اثری را بر روی سطحی ایجاد و تکثیر می نمائیم که این سطح می تواند کاغذ- مقوا- سلفون- پلاستیک و … باشد. واژهٔ چاپ و صورت قدیمیتر آن «چهاپ» را برگرفته از واژهٔ مغولی چاو دانسته اند […]

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین (Graphic design) فرآیند ارتباطات بصری، و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر و رنگ است. رشته طراحی گرافیک زیرمجموعه ارتباطات بصری و طراحی ارتباطات در نظر گرفته شده‌است، اما گاهی اوقات اصطلاح “طراحی گرافیک” می‌تواند به خاطر اشتراکات فنی پیچیده، به جای طراحی ارتباطات و ارتباط بصری […]

تعریف: هر نوع تبلیغاتی که خارج از محیط‌های بسته اجراشده و درباره محصولات و خدمات ارائه‌شده یک کسب‌وکار اطلاع‌رسانی می‌کند. تبلیغات محیطی برای ترویج محصول و خدمات شما در برخی از محیط‌های جغرافیایی خاص اثرگذاری بسیار خوبی دارد. در حالیکه تبلیغات بر روی بیلبوردها، نیمکت‌های اتوبوس و وسایل حمل‌ونقل می‌توانند برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مؤثر […]

 غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟ غرفه سازی نمایشگاه ابزار قدرتمندی است، زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح که به منزله ویترینی است برای نمایش انواع فعالیتها و تکنیک های فروش. به کلامی دیگر، غرفه سازی نمایشگاه یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است.  غرفه نمایشگاهی مجموعه ای از سازه های […]

چکیده : انسان موجودی اجتماعی است و مذاکره رایج ترین طریق ایجاد ارتباط بین انسان هاست. سازمان ها هم سیستمهای اجتماعی اند که از انسان ها تشکیل شده اند. هدف مذاکره توافق بر سر منافع مشروع است و این امر در سازمان ها هم مصداق دارد. وقتی ارتباطات متنوع و پیچیده می شود مذاکره هم […]