بلاگ
چهار دلیل برای توسعه خط محصول
توسعه خط محصول یک استراتژی مهم رشد برای آن دسته از کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته می شود که در پی افزایش درآمد
مغز چگونه تصمیم خرید را میگیرد؟
مهمترین موضوعی که با توجه به علم بازاریابی عصبی زیر سوال میرود تصمیمگیری مخاطبان است. در مدلهای قدیمی همیشه فرض بر این بوده که تمام
۷ اصل تبلیغات برای میخکوب کردن مشتریان
قدرت متوقف کردن یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و سایر ارتباطات بازاریابی مردم را از رفتن بازدارید و آنها را وادار کنید که بنشینند و
چرا باید بهینهسازی نرخ تبدیل را جدی بگیرید؟
۱- همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد. مهم نیست که در حال حاضر وبسایتتان چقدر خوب طراحی شده یا این که چند درصد از بازدیدکنندگانتان
چگونه با بازاریابی عصبی فروش خود را افزایش دهیم؟
چگونه با بازاریابی عصبی فروش خود را افزایش دهیم؟ بازاریابی عصبی در دنیا مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. بازاریابی عصبی بازاریابی است که با
بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟
وقتی از بازاریابی اینترنتی حرف میزنیم، معمولاً به این معناست که شما دو راه برای کسب درآمد پیش رو دارید. یا میتوانید ترافیک بیشتری به
تفاوت بازاریابی برند و بازاریابی مستقیم چیست؟
بازاریاب هایی که در زمینه بازاریابی مستقیم فعالیت می کنند، غالباً افکاری خشک و ثابت در زمینه اجرای فعالی هایشان دارند. یک بازاریاب مستقیم (مدیری
برندتان را محبوب کنید!
در این قسمت از سری مقالات برند و برندینگ، نکاتی را برای شما بازگو خواهیم کرد که انجام آنها، برند شما را به یک برند
داستان برند مایکروسافت
مایکروسافت یکی از معدود برندهایی بود که نه تنها در حوزهی بیزینس خود موفق عمل کرد، بلکه به جرات میتوان گفت که دنیا را وارد