بلاگ
پنج تکنیک برای به نتیجه رساندن سهمیه فروش ماهیانه در نیمه ماه
فروشندگان اصولا با گذشت زمان تکامل پیدا می کنند. در ابتدا شاید تنها مشغول یاد گرفتن اصول بسیار ابتدایی باشند و اگر تا پایان ماه
چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟
یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی
شش راهنما برای آغاز به کار در دنیای تجارت
اگر فرد خلاقی باشید در دنیای تجارت راههای مختلفی برای موفقیت وجود دارد. شخصی با افکاری نو میتواند به سرعت موفق شود اگر به عنوان
اتیکت یا لیبل محصول چیست؟
اتیکت، برچسب یا لیبل، تکه ای از کاغذ، پلیمر، پارچه، فلز یا دیگر مواد است که به یک بسته بندی یا شیء می چسبد و
سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسبوکارها!
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بعضی از افراد در هنگام ایجاد یک کسبوکار مرتکب میشوند این است که آنها ابتدا یک محصول را انتخاب میکنند
سیستم سازی کسب و کار چیست؟
سیستم سازی راهکاری عملی برای تولید درآمد بیشتر با کار کمتر (ثروت هوشمند) محیط کسب و کار همواره در حال تغییر است، از این رو
ده معیار برای تشخیص مناسب بودن عنوان در تبلیغات
۱- آیا عنوان بزرگترین مشکل، نگرانی یا آرزوی مشتری را مورد هدف قرار داده است؟ عنوان نباید خستهکننده، کلیشهای، گیجکننده یا خودمحور باشد. یکی از
۹ اصل تبلیغات موفق
آگهیدهندههای با تجربه دائم تلاش میکنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند. اصول زیرمجموعهای از باورها
۴ روش ساده یافتن مشتری
مهمترین فعالیت یک کسبوکار، یافتن خریداران و مشتریان جدید است. شاید بهتر باشد به جای «یافتن مشتری» از اصطلاح «خرید مشتری» استفاده کنیم. چرا؟ یافتن