بلاگ
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟ (قسمت دوم)
اینفلوئنسرها در شبکههای اجتماعی تا اینجای کار سعی کردیم تعریف کلی از مفهوم اینفلوئنسرمارکتینگ و اینفلوئنسر داشته باشیم در این بخش بیشتر بر چیزی که
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟ (قسمت اول)
اینفلوئنسرمارکتینگ! شاید بعد از شنیدن این کلمه بلافاصله یاد اینستاگرام و افراد کمدین یا خلاقی که در شبکههای اجتماعی کلیپهای خندهدار میسازند و لا به
رشد کسبوکار به کمک KPIها
در جلسات مشاوره با موضوع بسیار رایج و عجیبی مواجه میشوم. بسیاری از مدیران تصمیمهای مهم کسبوکارشان را بر مبنای احساسات خود میگیرند. مثلا وقتی
محافظت از شما با ما – ایده بگیریم
محافظت از شما با ما، در بدترین شرایط. تبلیغی پر مفهوم از میزان مقاومت محصول در برابر خطرات. انتقال پیام به زیبایی تمام.
۷ عامل بزرگ هدر رفتن زمان کدام است؟
چیزی که به همه ی ما انسان ها به یک اندازه داده شده زمان است، ۲۴ ساعت در روز نمی تونیم بگیم به من بیشتر
شاخص کلیدی عملکرد KPI چیست؟
KPI روشی برای سنجش میزان خوب بودن عملکرد افراد و یا در سطح کلانتر میزان خوب بودن عملکرد سازمان و یا یک واحد سازمانی است.
۵ قدم در یک برنامه بازاریابی ساده
سه قدم مقدماتی و دو قدم عملی ۱. شناسایی مزیت های محصول تمامی مزیت ها را بنویسید توجه داشته باشین: تمامی مزیت هایی که برای
راز فروشندگان برتر
میزان دانشی که درباره محصول دارید اساس اعتبار، اعتمادبهنفس و شایستگی شما در فروش است. بدون دانش گسترده و دقیق درباره آنچه میفروشید، هیچ موفقیتی
لوگو در استراتژی برند شما چه نقشی را بازی می کند؟
امروزه اشتباه گرفتن لوگو به جای برندینگ و برندسازی تا حدودی برای آن دسته از افرادی که آشنایی کاملی با این عرصه ندارند، موضوعی طبیعی