بلاگ
کاربرد روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و برندینگ
برای این که آدمها رنگهای خاصی را بر سایر رنگها ترجیح میدهند دلیل وجود دارد. این ارجحیت اطلاعات فراوانی را دربارهی شخصیت ما فاش میکند،
تکنیک های مدیریت زمان
از موضوعات مهمی که برای هر فردی بخصوص افرادی که بدنبال موفقیت هستند، آشنایی و بکارگیری مهارت مدیریت زمان است. برای مدیریت زمان تکنیک های
بازاریابی تلفنی
صرافی واقع در انگلستان که “مانی کورپ” (شرکت پول) نام داشت، نیاز به افزایش مشتری پیدا کرد؛ زیرا در آن زمان خیلی به مشتری های
بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست؟
بسیاری از افراد با چالش پپسی آشنایی دارند: به این صورت که باید بدون اینکه نگاه کنند، بین پپسی و کوکاکولا، یکی را انتخاب کنند
۹ اصل طلایی و مهم در مشتری مداری
یک کسب و کار تا زمانی زنده و پابرجاست که مشتری داشته باشد و این مشتریان رغبت داشته باشند تا برای خریدهای جدید بارها به
۸ دلیل که شما به برنامه بازاریابی نیاز دارید.
بدیهی است در محیط فروش رقابتی امروز، برای رشد کسبوکار، می بایست متمایز بود. در زیر ۸ دلیل بیان شده است که چرا یک برنامه
کاتالوگ و بروشور
بروشور بروشورها مجموعه اطلاعات جزئی و خاص در مورد خاصیت یک نوع محصول، فواید و عملکردهای احتمالی آن، نحوه مصرف، قیمت آن، تنوع رنگی (درصورت
نمایش فضا بیشتر کابین در کامیون های مرسدس بنر
نمایش فضا بیشتر کابین در کامیون های مرسدس بنر، مفهوم جدیدی از تبلیغات
تبلیغ جالب لکه برهای فرش و مبل
تبلیغ جالب لکه برهای فرش و مبل محافظت همیشگی در برابر لکه ها