صفحه اصلی

فرقی نمی کند که کسب و کارتان کوچک است یا بزرگ؛ بدون داشتن وب سایت همین حالا نیز در حال از دست دادن فرصت های تجاری بسیار زیادی هستید. به کمک یک وب سایت اصولی و حرفه ای می توان بسیاری از استراتژی های بازاریابی موفقت آمیز را اجرا کرده و کسب و کارتان را […]

فروش حرفه‌ای مانند آشپزی ترکیبی از علم و هنر است. هرگز بدون این هفت ماده اولیه ارزشمند، قدم به آشپزخانه نگذارید. اگر برای طبخ غذای خود، هر یک از آن‌ها را در اختیار ندارید و یا آن‌ها را با نسبت یا ترتیب اشتباه با‌هم ترکیب کنید، هیچ فروشی انجام نمی‌شود. بیایید از تشبیه دیگری استفاده […]

شرکت های بزرگ و کوچک و فروشگاه هایی که میخواهند به کسب و کار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند چگونه می توانند مخاطبان خود را بسوی خود جذب کنند؟ بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشور های پیشرفته است. […]

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی خود برند خود را معرفی کرده و پست‌های آن را به اشتراک بگذارید بدون این‌که دیگران احساس ناخوشایندی نسبت به این تبلیغات داشته باشند و آن‌ها را بلاک کنند؟ هر چند در نگاه اول ممکن است این کار دشوار به […]

اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک یا یک استارت‌آپ هستید، پول زیادی برای خرج کردن در تبلیغات گران‌قیمت مانند رقبای بزرگ خود ندارید. برای رقابت در همان سطح اما با بودجه کم‌تر، باید هوشمندانه‌تر بازاریابی کنید. از طوفان مغزی با شرکای کسب‌وکار و دوستان خود شروع کنید تا بتوانید ترفندهای بازاریابی مؤثر و درعین‌حال ارزان‌قیمتی را […]

در اینجا ۱۰ درس مفید در مورد بازاریابی محتوا Content Marketing کنار هم جمع شده‌اند: ۱- تمرکز در میان این‌همه شبکه‌های اجتماعی گسترده و کانال‌های ارتباطی مجازی زیاد اصلاً جای تعجب نیست که شما گیج شوید و ندانید کدام شیوه بهتر است. برای شروع کافی است روی دو، سه گزینه متمرکز شوید و مطمئن شوید […]

چگونه ایده پردازی کنیم؟ چگونه ایده خلاقانه داشته باشیم؟ برای اینکه ایده های نوآورانه ارائه کنید لازم نیست متفکری عمیق باشید. ما در این مقاله هفت راه را به شما ارائه می کنیم تا بتوانید از تفکرات متداول فاصله گرفته و خلاقیت خود را به کار بیندازید. به نظر شما فرق بین ایده و ایده […]

برند یک ارگانیسم پیچیده است. این مطلب بخش اول از یک سری مقاله است که در آن قصد داریم اجزاء تشکیل دهنده یک برند موفق را بررسی کنیم. چه چیزی موجب شکل گیری یک برند موفق می شود؟ یک برند برای موفقیت خود باید متکی به چیزی اساسی و بنیادین باشد –  یک بستر یا […]

تعریف وب سایت مجموعه ای از تعدادی فايلهای حاوی متن، تصویر یا گرافیک و … متصل به هم، که غالباً شامل یك صفحه اصلی – Home Page – می باشد که بر روی یك خدمات دهنده اینترنتی (Server) قرار دارند و به عنوان مجموعه ای از اطلاعات توسط یك فرد، گروه یا سازمان تهیه و […]

در بحث تعریف چاپ ما اینگونه بیان می کنیم که چاپ فرآیندی است که توسط آن نقش یا اثری را بر روی سطحی ایجاد و تکثیر می نمائیم که این سطح می تواند کاغذ- مقوا- سلفون- پلاستیک و … باشد. واژهٔ چاپ و صورت قدیمیتر آن «چهاپ» را برگرفته از واژهٔ مغولی چاو دانسته اند […]