امروزه اهمیت بازاریابی اینترنتی بیش از پیش احساس می شود. یکی از مولفه های بازاریابی اینترنتی وب برندینگ در بازاریابی اینترنتی است. زیرا وجود یک برند باعث ایجاد احساس اعتبار برای مخاطبانتان نسبت به شما می شود. اگر قصد برند سازی از طریق طراحی وب سایت برای بازاریابی اینترنتی خود دارید، سئو حرفه ای می تواند موجب افزایش رنک گوگل و همچنین افزایش ترافیک سایتتان شود.

وب برندینگ در بازاریابی اینترنتی چیست؟

برای فهم بهتر وب برندینگ در بازاریابی اینترنتی ابتدا باید کلمات تشکیل دهنده ی آن را معنا کنیم.

برند چیست؟

برند یعنی هر نامی یا اصطلاح یا نماد و حتی ترکیبی از این ها که موجب شناختن محصولات یا خدماتی از شما می شود.

برندینگ چیست؟

برندینگ تنها به معنای بازی با کلمات و انتخاب کلمات نیست. اگر تصور می کنید که برندینگ تنها برای رقابت در بازار است باید بگوییم، تصورتان کاملا اشتباه است. برندینگ یعنی رفع نیاز های مشتریان با توجه به پتانسیل های شما در زمینه ی کارتان.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی در کسب و کار های امروزه اهمیت بسیاری پیدا کرده است. به طوری که برای موفقیت در تجارت و معرفی محصولات و خدمات بازاریابی اینترنتی بهترین راه حل است.

مولفه های بازاریابی اینترنتی

•    بهینه سازی وب سایت و سئو برای موتور های جست و جو
•    بازاریابی شبکه های اجتماعی
•    ایمیل مارکتیگ

همان طور که می دانید کم هزینه ترین راه از بین موارد بالا سئو می باشد. با استفاده از سئو مناسب می توانید رنک گوگل وب سایتتان را افزایش بدهید. این کار موجب افزایش ترافیک سایت و در نتیجه فروش بیشتر محصولات شما می شود. یعنی به وسیله ی سئو می توان با کم ترین هزینه بیشترین بهره برداری را انجام داد.
وب برندینگ در بازاریابی اینترنتی مبتنی بر سئو می باشد. تمام این کار ها به منظور افزایش رتبه ی یک سایت در گوگل و سایر موتور های جست و جو انجام می شوند و نتیجه ی آن ها جذب بازدید بیشتر از سوی بازدید کنندگان و افزایش فروش می باشد.

 

منبع: www.inten.asia

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *