اهمیت تولید محتوا در دنبای امروز

اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز

«محتوا پادشاه است»، جمله ای که حاصل تحولات دنیای امروز است. در گذشته ای نه چندان دور، بازاریابی محتوا، شیوه ای برای تمایز کسب و کارها از رقبایشان بود، اما اکنون برای هر برند تجاری لازم و ضروری است. تولید محتوا در قلب موفقیت آمیز ترین کمپین های بازاریابی دیجیتال قرار دارد. پشت هر نام تجاری بزرگ، ثروتی از محتوای با ارزش و مرتبط است که به طور واقعی با مخاطب شرکت ارتباط دارد.

امروزه محیط بازاریابی در حال تغییر است و هدایت این تغییرات توسط مصرف کنندگان انجام می‌شود. اگر آنها برای شما وقت می گذارند، باید چیزی ارزشمند، نصیبشان شود. برای کمک به شما در درک اهمیت تولید محتوا، در ادامه به بیان سه مزیت مهم آن اشاره می کنیم:

۱. شهرت برند خود را با ایجاد اعتماد از طریق بازاریابی محتوا بهبود دهید.

یکی از مهم ترین نکات در بازاریابی محتوا، کیفیت ساختار محتوا است. در بازار دیجیتال پرمشغله‌ی امروز، بدست آوردن اعتماد مشتریان ضروری است. ایجاد اعتماد می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا اعتبار نام تجاری خود را بالا ببرید. تولید محتوای عالی می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد با مشتریان کمک نماید. هنگامی که مصرف کنندگان محتوای شما را می‌خوانند، آنها شروع به ایجاد یک رابطه با نام تجاری شما می‌کنند. اگر محتوائی که پیدا می کنند جذاب، آموزشی و ارزشمند باشد، پس آنها به چیزهایی مشابه شما فکر می‌کنند.

۲. محتوای عالی به تغییرات موثر کمک می‌کند.

بازاریابی محتوا در تغییرات آماری بسیار موثر است. در اینجا فقط به تعداد کمی از این آمارها اشاره می‌کنیم:

  • بازاریابی محتوا نرخ تبدیل را حدود ۶ برابر بیشتر از سایر روش های بازاریابی دیجیتال افزایش می‌دهد.
  • پس از خواندن توصیه های یک وبلاگ، ۶۱ درصد از مصرف کنندگان آنلاین، تصمیم به خرید می‌گیرند.
  • تحقیقات نشان داده است، بازاریابی محتوا باعث افزایش بازدهی کسب و کارها در هر دو جنبه‌ی کمی و کیفیت می‌شود.
  • بررسی ها نشان داده، محتوای ویدئویی می‌تواند کمک بزرگی به بازگشت سرمایه کند و به میزان قابل توجهی سرعت آن را افزایش دهد.
  • وب سایت  HubSpot گزارش داده که بازاریابی محتوای گرافیکی قادر به افزایش دو برابری میانگین نرخ تبدیل سایت (از ۶ تا ۱۲٪) است.

۳. محتوای بهینه کمک می‌کند تا SEO خود را بهبود ببخشید.

اهمیت بازاریابی محتوا هنگامی که به نقش تولید محتوا در کمک به بهبود سئو کمک می‌کند، واضح تر می‌شود. SEO نقش مهمی در بهبود دید شدن کسب و کار شما در بستر اینترنت دارد. با این حال، اگر می‌خواهید سئو وب سایت خود را بهبود ببخشید، باید محتوای بهینه تولید کنید.
تولید محتوا، موثرترین تکنیک سئو است. در واقع، سایت های کسب و کار که مطالب مرتبط در وبلاگ خود منتشر می‌کنند، به طور متوسط ​​۴۳۴ درصد بیشتر نسبت به آنهایی که این کار را انجام نمی‌دهند، در صفحات اول گوگل نشان داده می‌شوند. محتوای بیشتر باعث می‌شود که صفحات بیشتری از وب سایت شما در فهرست موتورهای جستجو قرار گیرد و بنابراین در نتایج جستجو بیشتر پیشنهاد شود. در اینجا به کار بردن کلمات کلیدی مهم است. به این دلیل که نتایج جستجو، حاصل کلمات کلیدی است که کاربران به دنبال آنها بوده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن