۵ ایده کسب و کار اینترنتی که بدون سرمایه می توانید راه اندازی کنید!

ایده های کسب و کار اینترنتی

۱- کاهش حمل و نقل

ایده اصلی در زمینه حمل و نقل آنلاین این است که، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، لازم نیست که یک موجودی بزرگ از محصولات را نگه دارید. این هزینه های مالی را کاهش می دهد و خطر داشتن یک انبار پر از مواردی را که ممکن است به فروش نرسانید را کاهش می دهد و هیچ مشکلی از ارسال سفارشات در سراسر کشور یا جهان را خواهید داشت. در حقیقت شما مجبور نیستید هیچ محصولی را تولید یا ذخیره کنید. در عوض، شما با یک شرکت متخصص هستید که برای کاهش حمل و نقل کار می کنید. اما چگونه کار می کند:

  1. ابتدا لیست محصولات را در وبسایت خود و یا در وبسایت هایی که سیستم چند فروشندگی دارند قرار میدهید. فروشگاه های دیجیکالا و فروشگاه های بزرگ دیگر این امکان را دارند.
  2. زمانی که یکی از مشتریان شما یک خرید را انجام می دهد، محصول را از یک شرکت شخص ثالث (معمولا یک تولید کننده یا عمده فروش) برای قیمت پایین خریداری می کنید و اطلاعات سفارشی مشتری خود را به آن ها میدهید تا آنان محصولات را برای مشتریان خود ارسال کنند و یا حتی می توانید از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل فعالیت میکنند درخواست بدید که محصول را از تولید کننده دریافت کند و تحویل مشتری دهد و درصد خود را از فروش آن محصول بردارد.
  3. در این صورت یک فعالیت اتوماتیک خواهید داشت.

آیا این فرایند مشکل بود؟ با کاهش حمل و نقل، شما می توانید طیف وسیعی از محصولات را ارائه دهید، بنابراین هزینه های عملیاتی برای کسب و کار شما فوق العاده کم خواهد بود. همانطور که می بینید هیچ ریسکی در مورد شما وجود ندارد زیرا شما حتی محصول را خریداری نمی کنید تا زمانی که فروش واقعی انجام شود!

مدل کسب و کار کاهش حمل و نقل چیست؟ شما باید یک شرکت کاهش حمل و نقل معتبر را که می توانید بر روی مشتریان خود تحویل دهید، پیدا کنید. اگر یک سفارشات دیر بیاید یا یک محصول کم کیفیت باشد، شما را سرزنش می کنند. همچنین، چون این بازار بسیار رقابتی است، حاشیه ها یعنی تفاوت بین قیمت عمده فروشی و این که چقدر می توانید یک محصول را به فروش برسانید. اما هنوز هم یک گزینه راه اندازی کم و بدون هزینه و ارزشمند است. یکی از راه های کنار آمدن با رقابت با یک شرکت کاهش حمل و نقل، محصول خصوصی شماست. به این ترتیب شما مارک تجاری همان محصول را نمی فروشید و فقط قیمت را رقابت می کنید؛ شما می توانید از نام تجاری خود استفاده کنید و رقابت کمتری داشته باشید. در هنگام نگاه کردن به یک محصول حمل و نقل خوب، این عوامل مهم را در نظر بگیرید. هر کسی که با یک شرکت کاهش حمل و نقل مواجه است، باید به طور جدی توانایی دیجیکالا را در رشد کسب و کار خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک فروشنده سودآور داشته باشد.

۲- بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته تا حدودی شبیه به کاهش حمل و نقل است. اما یک سری تفاوت های کلیدی هم دارد. با استفاده از این مدل تجارت الکترونیک شما اصلا نباید نگران حمل محصولات به مشتریان باشید. کار به این صورت است که ابتدا یک فروشگاه آنلاین انتخاب می کنید که توان سودمندی در بازار داشته باشد. این فروشگاه ها باید سیستم همکاری در فروش را داشته باشند. همکاری در فروش یعنی محصولات آن ها را به صورت انلاین بازاریابی میکنید و درصد خود را از هر خرید دریافت خواهید کرد. سایت هایی مثل : مدیسه ، دیجی کالا ، بامیلو و… این ویزگی را دارا هستند.

روش کار به این صورت است که شما درخواست خود را برای همکاری در فروش به سایت هایی مثل دیجیکالا ارائعه میدهند. پس از تایید از طرف آن ها یک پنل به شما تعلق میگیرد که شامل تعدادی محصول به همراه لینک مخصوص شماست. شما می بایست محصولات را در وبلاگ یا وبسایت خود و یا تلگرام و اینستاگرام معرفی کنید. زمانی که فردی محصولات را در سایت خود میبینند و روی آن کلیک کنند صفحه معرفی آن محصول در سایت دیجیکالا باز میشود اما با لینک مخصوص شما. زمانی که مشتری هر خریدی انجام دهد دردصدی از فروش آن محصول به نام شما ثبت میگردد. که معمولا بین ۵ تا ۵۰ درصد می باشد. به همین راحتی…

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که بازاریابی را انجام دهید تا چشم اندازهای خود را خریداری کنید (از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل ، وبلاگ نویسی یا هر روش دیگری که انتخاب می کنید). اما پس از کلیک روی لینک وابسته، از دست شما خارج می شود. شما مجبور نیستید محصولاتی را تحویل بگیرید یا سوالات خدمات مشتری را حل کنید. و قطعا لازم نیست که موجودی را نگهدارید همه چیزهایی که باید انجام دهید تمرکز بر راه های پرداخت شده و رایگان برای کسب و کار آنلاین خود است.

۳- وبلاگ نویسی

اگر اشتیاف و یا علاقه دارید که در مورد یک موضوعی مقاله ای بنویسید پس این یک راه عالی برای درآمد است. شما میتوانید وبلاگ خود را به صورت رایگان راه اندازی کنید. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید مقاله وبلاگ چیست را حتما مطالعه کنید و لیست وبلاگ های برتر را مشاهده کنید. فکر نکنید که وبلاگ نویسی فقط نوشتن یک چیز است. شما میتوانید در وبلاگ نویسی عکس و فیلم و لینک ها را به سایت های دیگر ارسال کنید، اخبار و مقالات را منتشر کنید و هر چیزی که میتوانید بر روی آن مانور دهید. چه محتوایی باید ارائه دهید؟  به چشم انداز شما بستگی دارد. شما باید محتوای مفیدی را ارئه دهید، نکات و ترفند ها را توضیح دهید و…  هیچ کمبود ایده ای برای شما وجود ندارد.

شما از طریق روش های مختلف پول می گیرید.

  1. Google AdSense: این تبلیغات برای پرداخت در هر کلیک در وبلاگ شما ظاهر می شود. هر بار که کسی روی یک آگهی کلیک کند (که قرار است در مورد یک موضوع مرتبط شما باشد)، چند تومان دریافت می کنید. مقدار کمی در هر زمان، اما آن را می افزاید. شما فقط باید یک کد از گوگل دریافت کنید، آن را در وب سایت خود قرار دهید – و تبلیغات به طور خودکار در وبلاگ شما ظاهر می شود. گوگل تنها آگهی هایی را نشان می دهد که مربوط به وبلاگ شما هستند، بنابراین تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان شماست و میزان کلیک های شما را به حداکثر می رساند، یعنی درآمد بیشتری دارد.
  2. شبکه های تبلیغاتی وبلاگ: شما همچنین می توانید با شبکه های تبلیغاتی مانند Blogads کار کنید و تبلیغات بنر را در وبلاگ خود انجام دهید. همانند تبلیغات Google Adsense، کد شما یک بار در وب سایت شما قرار داده می شود و زمانی که بازدید کنندگان شما بر روی تبلیغات کلیک می کنند و سپس پرداخت می کنید.
  3. بازاریابی وابسته: این مورد را قبلا توضیح داده ایم که با همکاری در فروش و داشتن لینک مخصوصهر زمانی که کسی محصول را خریداری می کنید، کمیسیون دریافت می کنید. با یک وبلاگ شما می توانید تبلیغات با محتوا را ادغام کنید تا احتمال بیشتری پیدا کنید که فروش را دریافت کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک بررسی محصول انجام دهید – که محتوای مفید است – و سپس شامل یک لینک برای خرید محصول باشد.

در اینجا چند نکته برای وبلاگ نویسی موفقیت آمیز است تا مطمئن شوید که مردم می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند. موارد زیر برای ایجاد وبلاگ سودآور است.

  1. شما نیاز به ارائه مطالب مفید را به شیوه جذاب دارید: اگر وبلاگ شما خسته کننده باشد یا اطلاعات را در هر جای دیگر پیدا کنید، هیچ کس آن را نخوانده است. دریغ نکنید شخصیت خود را در وبلاگ قرار دهید.
  2. شما باید به طور منظم مطالب را پست کنید: مردم تشنه جدید هستند، بنابراین مطمئن شوید مقالات، فیلم ها و یا هر چیز دیگری را به طور مداوم قرار دهید. این می تواند یک پست در روز یا سه بار در هفته. هر چه که باشد، همان برنامه را نگه دارید. حداقل در یک هفته برای یک پست جدید، ویدیو یا سایر شکلهای دیگر تلاش کنید.
  3. واقعی باشید: بله، وبلاگ شما باید پول بسازد. اما شما همیشه نمی توانید زمین های بازاریابی را ایجاد کنید. تمرکز بر محتوای مفید، به طوری که خوانندگان شما می دانند. سپس آنها به طور طبیعی بر روی تبلیغات خود کلیک می کنند و یا محصولاتی را که شما پیشنهاد می دهید خریداری می کنند. در این دوران اینترنت و رسانه های اجتماعی مردم به دنبال اصالت هستند.

همه اینها را انجام دهید و شما را از موتورهای جستجو مانند گوگل جلب می کنید که همیشه به دنبال سایت هایی با محتوای مفید و مناسب در بالای نتایج جستجو هستند. این چیزی است که بازاریابی محتوا در مورد آن است. شما می توانید یک وبلاگ را در کمتر از یک ساعت شروع کنید. اما وقتی که خواننده ایجاد می کنید وقتی پول می گیرید، و فقط درصدی از افرادی که آن را خریداری می کنید، محصولات شما را خریداری می کنند.

۴- فیلم آنلاین

آیا اخیرا ویدیوی یوتیوب را تماشا کرده اید؟ البته شما دارید! این یکی از محبوب ترین وب سایت های جهان است که بیش از ۱ میلیارد کاربر صدها میلیون ساعت ویدئو را در هر روز مشاهده می کند!!! شما می توانید دسترسی یوتیوب را برای پول آنلاین انجام دهید. نه، شما سعی نکنید یک ویدیو ویروسی ایجاد کنید، به طوری که صحبت کنید، اگر چه اگر در سراسر جهان اتفاق بیفتد و میلیونها نفر آن را ببینند، این اتفاق خوبی است. در عوض، به دنبال استراتژی اثبات شده برای به حداکثر رساندن نمایش چندین ویدیو به طور منظم باشید. شما می توانید محتوای مفید ایجاد کنید … چیزی جذاب که مردم می خواهند تماشا کنند. و این در بسیاری از زمینه های مختلف کار می کند. این می تواند یک فیلم ویدئویی، یک ویدیوی سخنگو با موضوعی باشد که مردم علاقه دارند به یادگیری آن ها. شما با درآمد آگهی پول می گیرید اولین گام شما این است که یک حساب YouTube ایجاد کنید و از آپلود کردن ویدیو شروع کنید. سپس درآمدزایی را در تنظیمات YouTube فعال میکنید. اگر یک ویدیو YouTube تماشا کرده اید. هنگامی که بینندگان روی آن تبلیغات کلیک می کنند، شما پول دریافت می کنید. یکی دیگر از فرصت های کسب درآمد با کانال یوتیوب از طریق حمایت مالی پرداخت می شود. شرکت ها از اینکه محصولات و خدمات خود در را فیلم های شما قرار دهند، بسیار خوشحال خواهند شد.

  1. شما می توانید از گوشی هوشمند یا یک دوربین ویدئویی ساده استفاده کنید. اما اطمینان حاصل کنید که روشنایی خوب است، به طوری که شما و هر چیز دیگری در ویدیو شما روشن و آسان برای دیدن باشد.
  2. از صداهای اطراف اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید صدای تهویه، سر و صدا ساخت و ساز، و یا مواردی دیگر حواس آن ها را پرت کند!
  3. از نرم افزار ویرایش ساده مانند iMovie استفاده کنید تا عناوین را در ابتدای فیلم قرار دهید و برای ویرایش هر گونه فلاپی استفاده کنید.

بالاتر از همه، به یاد داشته باشید که فیلم های شما می توانند ساده باشند. فقط محتوای مفیدی را ارائه کنید و جذاب باشید. خنده دار هم باشید کمک می کند و برای گسترش دسترسی به ویدیوهای خود، مطمئن شوید که آنها را در صفحه کسب و کار فیس بوک خود، توییتر، وبلاگ خود و دیگر کانال ها پست کنید. اجازه دهید مردم بدانند شما در حال حاضر در کسب و کار ویدیو هستید. علاوه بر درآمد تبلیغاتی از ویدیوهای YouTube، شما همچنین می توانید کانال یوتیوب خود را برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید.

۵- محصولات آموزشی

کمبود راه ها برای ایجاد محصولات اطلاعاتی وجود ندارد، اما فرمت های محبوب تر عبارتند از

  • صوتی: یک کنفرانس تلفنی ضبط شده، مصاحبه، دوره، یا بعضی دیگر از محصولات گفتاری صوتی
  • ویدیو: یک وبینار ضبط شده ، یک مصاحبه چگونه است
  • متن: کتاب الکترونیکی ، کتابچه راهنمای آموزشی برخی از انواع، راهنمای سفر

در هر یک از این دسته ها، شما واقعا می توانید خلاق باشید و هر نوع و فرمت محتوا را تا زمانی که جذاب و مفید باشد ایجاد کنید. مهم نیست که شما این کار را انجام می دهید، این درآمد منفعل است که در هنگام خواب شما درآمد کسب می کنید، زیرا این محصولات را برای فروش در وب سایت خود قرار داده اید و مشتری می تواند به صورت خودکار هر روز یا شب بخرد و آنها را دانلود کند. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که دوره های فروش را چک کنید تا ببینید کدام موضوعات یا انواع محصولات بهترین فروش را داشته باشند تا بتوانید از آن بیشتر استفاده کنید.

همه اش رو بذار کنار هم

ترفند با هر کسب و کار آنلاین این است که مطمئن شوید که شما در بازار توزیع سودآور هستید. بنابراین مطمئن باشید که به دنبال روند نگاه کنید، لیست های پرفروش را در سایت هایی مانند دیجیکلا یا آمازون بررسی کنید، و در نظر بگیرید که چه کسانی در رسانه های اجتماعی بحث می کنند. یکی از چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که شما مجبور نیستید تنها به یکی از این فرصتهای تجارت الکترونیکی محدود شوید. شروع کردن با یکی و گرفتن آن. سپس به همان اندازه که بتوانید، جریان های جدید درآمد را اضافه کنید. این امر درآمد شما را افزایش خواهد داد و اطمینان حاصل کنید که شما باید چیزی را به عقب بر گردانید تا یک کسب و کار شروع و بزرگ شود.

منبع: nowinseo.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن