شش راهنما برای آغاز به کار در دنیای تجارت

اگر فرد خلاقی باشید در دنیای تجارت راه‌های مختلفی برای موفقیت وجود دارد. شخصی با افکاری نو می‌تواند به سرعت موفق شود اگر به عنوان مثال بتواند یک راه‌کار و یا یک طرح جدید برای بازاریابی داشته باشد، اما اگر بخواهید راهی را که سایر افراد طی کرده‌اند یا روش‌هایی که دیگران انتخاب کرده‌اند را دنبال کنید به زمان بسیار طولانی برای موفقیت نیاز خواهید داشت.

۱. از ابتدا سخت کار کنید.

هیچ چیز بدون تلاش به دست نمی‌آید، اگر موفقیت‌های کوچک خود را جمع کنید اعتمادبه‌نفس شما بالا می‌رود و به این نتیجه می‌رسید که انجام همه کاری ممکن است.

۲. نوآوری‌های کوچک مهم هستند.

حتی اگر می‌خواهید تازه شروع به کار کنید می‌توانید راه‌هایی برای کارآمدی بهتر بیندیشید. در خانه‌تان شما می‌توانید با عوض کردن دکوراسیون در هر فصل یک خانه‌ی کاملا جدید داشته باشید. پس برای موفق شدن ایجاد تغییرات لازم است اما این تغییرات لزوما نمی‌بایست بزرگ باشند، شما می‌توانید با جمع کردن تغییرات کوچک نیز موفق شوید، شما می‌توانید راه‌های جدیدی برای فروش و توزیع روزنامه پیدا کنید، شما می‌توانید فروشگاهی داشته باشید که از بعضی جهات از سایر فروشگاه‌های هم‌سطح متفاوت باشد و این تفاوت‌ها باعث موفقیت شما خواهد شد، اختراعات بزرگ حاصل جمع کردن اختراعات کوچک هستند.

 ۳. به نفع دیگران کار کنید نه فقط برای خودتان

این یک نوع بیمه است. به تجربه‌ من اگر شما برای دیگران کاری انجام دهید نتیجه‌ آن را چند برابر خواهید دید. اگر برای دیگران ۱۰۰ کار انجام دهید مطمئن باشید روزی ۱۰۰۰ کار برای شما انجام خواهند داد و اگر در دادوستد خود دیگران را نیز سهیم کنید، در بلندمدت سود بیشتری خواهید کرد.

 

حتما بخوانید: سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسب‌وکارها!

 

4. هیچ‌گاه خیلی نگران وضعیت مالی خود نباشید.

من هیچ‌گاه حساب ثروتم را نداشتم و دلیل این امر این است که من هرگاه بخواهم می‌توانم پول درآورم و رمز آن تنها سخت کار کردن است. پس چرا دارایی‌هایم را بشمارم، من می‌خواهم در آینده از من به عنوان شخصی که کارهای بزرگی انجام داده یاد شود، نه به عنوان کسی که ثروت زیادی داشته است. اگر شما در تجارت تمرکزتان را بر روی حساب کردن دارایی‌هایتان گذاشتید بدانید به آخر کارتان رسیده‌اید، این نشان می‌دهد که شما هیچ برنامه و امیدی به آینده ندارید و به فکر برنامه‌های بلندمدت نیستید و همین موجب زوال کارتان می‌شود.

۵. اگر شما به کارتان اطمینان داشته باشید همه‌چیز برای شما ممکن خواهد بود، هر مانعی که در سر راه‌ شما باشد می‌توانید آن را بردارید.

اکثر افراد بر این تصور هستند که با تمام وجود در مقابل تمام مشکلات می‌ایستند، اما این‌طور نیست، به‌ طور معمول افراد تنها از ۱۰ درصد توانایی‌های خودشان استفاده می‌کنند.

۶. موقعیت‌های زندگی نامحدود هستند.

شما تنها زمانی قادر خواهید بود آن موقعیت‌ها را ببینید که خود را وقف کار کنید. فکر کردن نیز کار مشکلی است که می‌‌تواند موجبات رشد و خلاقیت شما را فراهم سازد.

اگر شما توانایی تبدیل شدن به یک موسیقی‌دان بزرگ را دارید بیکار نشینید و با خود نگویید پس چرا نمی‌توانم نقاش خوبی شوم.

 

منبع: modiresabz.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن