رشد سریع السیر کسب و کار به کمک وب سایت در سال ۹۷

فرقی نمی کند که کسب و کارتان کوچک است یا بزرگ؛ بدون داشتن وب سایت همین حالا نیز در حال از دست دادن فرصت های تجاری بسیار زیادی هستید. به کمک یک وب سایت اصولی و حرفه ای می توان بسیاری از استراتژی های بازاریابی موفقت آمیز را اجرا کرده و کسب و کارتان را رونق ببخشید. اینترنت یکی از پرنفوذترین فضاهای تبلیغات است و وب سایت ها کانون حضور پرقدرت کسب و کار در فضای مجازی بشمار می رود.

برای رشد کسب و کار خود، باید بیشتر دیده شوید

یکی از دلایل اصلی داشتن وب سایت را شاید بتوان افزایش دیده شدن دانست. حتی اگر شرکت شناخته شده ای داشته باشید، کاربران اولین کاری که با شنیدن نام شما انجام می دهند جست و جو در اینترنت و گوگل برای تحقیق در مورد برند شماست و البته قطعا پیش از انجام این کار زحمت خارج شدن از خانه و مراجعه به محل کسب و کار شما را به خود نخواهند داد.

برای رشد کسب و کار خود، باید بر اعتبارتان بیافزایید

دیگر دلیل مهم برای ساخت وب سایت افزایش اعتبار یا نمایش دادن اعتبار کنونی به مردم است. با به نمایش درآوردن نظرات و بررسی های مشتریان فعلی از محصولات یا خدمات خود، به دیگر افراد این پیام را می رسانید که چرا باید به شرکت شما اعتماد کنند. اینجا هم بسیاری از مردم قبل از خرید کالایی آن را در اینترنت سرچ کرده تا نظرات دیگران را در مورد آن کالا بخوانند سپس تصمیم می گیرند.

امروزه بسیاری از کمپانی های بزرگ دارای وب سایت هستند و نداشتن آن نشان دهنده عدم حضور در فضای مجازی بشمار می رود. با نداشتن وب سایت به مردم نشان  می دهید که کسب و کار خود را جدی نگرفته و حرفه ای نیستید. اگر شرکت نوپایی هستید و قصدی برای راه اندازی وب سایت ندارید، شک نداشته باشید که کسب و کار شما کوچک باقی خواهد ماند.

برای رشد کسب و کار خود، باید در کنار بزرگان باشید

یکی از جالب توجه ترین خصوصیات اینترنت این است که بزرگی کسب و کار برای موتورهای جست و جو اهمیتی ندارد، آنچه حائز اهمیت است محبوبیت مردم از کالا یا خدمات ارائه شده توسط شماست. به همین خاطر در صورت رضایت مشتریان از شما ممکن است نام کمپانی خود را در کنار بزرگان و در صفحه اول گوگل ببینید.

برای رشد کسب و کار خود، باید همیشه در دسترس باشید

وب سایت تقریباً همیشه و در ۲۴ ساعت روز در دسترس است. در اینصورت کاربران و مشتریان هر زمانی که دوست داشته باشند می توانند با شما به راحتی ارتباط برقرار کرده و سؤالات یا مشکلات خود را مطرح کنند. وب سایت تبدیل به نسخه همیشه در دسترس دفتر کاری شما می شود. در صورت عدم وجود آن مشتریان فقط در ساعات اداری قادر کسب اطلاعات در مورد شما می بودند.

برای رشد کسب و کار خود، باید فروش اینترنتی داشته باشید

وجود فروشگاه اینترنتی می تواند رشد مضاعف فروش محصولات و سودآوری سرشاری را در پی داشته باشد. تا پیش از عصر فروشگاه های اینترنتی، مردم ساعت ها در فروشگاه ها پرسه زده تا جنس مورد نظر خود را پیدا کنند. امروزه به کمک چند کلیک ساده آنها می توانند در هر کجایی که هستند کالای مورد نظر را پیدا کرده و سفارشاتشان را انجام دهند. وب سایت درگاهی بی مثال برای بازاریابی کسب و کار آنلاین شماست.

برای رشد کسب و کار خود، باید تبلیغات اثربخش و ارزان را فراموش نکنید

وب سایت تنها فضایی برای نمود کسب و کار شما نیست. این فضا، بستری بسیار مناسب برای پیاده سازی استراتژی های تبلیغاتی شما خواهد بود. شاید شیوه های سنتی بازاریابی و تبلیغات میلیون ها تومان هزینه را برای حداقل بازدهی روی دست می انداخت اما کافیست به خوبی کسب و کار و برندتان را در این فضا ارائه کنید تا تاثیر سئو و لینک سازی و امکانات وبسایت را بر روی تبلیغات خود به خوبی مشاهده کنید.

خلاصه اینکه در دنیای امروز وجود وب سایت بخش جدایی ناپذیر هر کسب و کاری شده است. هر چه وب سایت زیباتر ، حرفه ای و اصولی تری داشته باشید سودآوری بیشتری نیز بدنبال آن برای شما به دست خواهد آمد. بنابراین؛ این سه ماهه آخر سال را از دست ندهید و برای راه اندازی یک وب سایت کارا و یا بازطراحی سایت کنونی خودتان اقدام کنید و در سال ۹۷ از آن بهره کافی را ببرید.

نویسنده : پیمان حسنی

منبع: www.mazlo.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن